Home » Asthma Treatment

Asthma Treatment

webmd_rm_photo_of_asthma_illustration
Asthma Symptoms, Diagnosis, & Treatment دمہ کی اصلیت
WHOکے سروے کے مطابق 300 ملین لوگوں میں دمہ سے سانس لینے میں دقت ہو جاتی ہے۔
دمہ (Asthma) ایک سنگین بیماری ہے ، جو سانس کی نالیوں کو متاثر کرتی ہے۔ سانس لینے والی نلی پھیپھڑوں سے ہو کر اندر باہر کر تی ہیں، دمہ ہونے پر ان نالیوں کی اندرونی دیوار میں سوجن ہو تی ہے۔ یہ سوجن نالیوں کو بے حد حساس بنا دیتا ہے اور کسی بھی بے چین کر نے والی چیز کے چھونے سے رد عمل پیدا کر تا ہے ۔ جب نالیا ں متاثر ہو تی ہیں تو ان میں دباؤ بڑھتا ہے اور اس حالت میں پھیپھڑوں میں ہوا کی مقدار کم جاتی ہے ، اس سے کھانسی ، ناک بجنا، سینے کا کڑا ہونا ، رات اور صبح میں سانس لینے میں تکلیف وغیرہ جیسے علامات پیدا ہوتے ہیں۔
دمہ کو ٹھیک نہیں کیا جاسکتا لیکن اس پر کنٹرول پایا جا سکتا ہے ، تاکہ دمہ کے شکار شخص صحیح طرح سے زندگی بسر کر سکے۔ دمہ کا دورہ پڑنے سے سانس لینے والی نالی پور ی طرح سے بند ہو سکتی ہے۔ یہ طبی طور پر ایمرجنسی کی صورت حا ل ہے، دمہ کے دورے سے مریض کی موت بھی ہو سکتی ہے۔
دمہ ایک یا ایک سے زیادہ مادہ (الرجک) کے تئیں جسمانی نظام کے مسترد کرنے والی (الرجی ) ہے۔
اس کا مطلب ہے کہ ہمارے جسم کے نظام ان خصوصی اشیاء کو برداشت نہیں کر پاتی اور جس طرح اپنی آرا یا مخالفت کا اظہار کر تی ہے، اسے الرجی کہتے ہیں ۔ ہماری سانس کا نظام جب کسی الرجنس کے تئیں الرجی ظاہر کرتی ہے تو وہ دمہ ہوتا ہے، یہ سانس سے متعلق بیماریوں میں سب سے زیادہ تکلیف دہ ہے۔ دمہ کے مریض کو سانس پھولنے یاسانس نہ آنے کے دورے بار بار پڑتے ہیں اور ان دوروں کے درمیان وہ اکثر مکمل طور پر معمول کے مطابق بھی ہو سکتا ہے۔
دمہ یونانی لفظ ہے جس کا مطلب ہے ’’ جلدی جلدی سانس لینا، سانس لینے کے لئے زور لگانا ‘‘ جب کسی شخص کو دمہ کا دورہ پڑتا ہے تو وہ معمولاً سانس کے لئے بھی گہری گہری یا لمبی لمبی سانسیں لیتا ہے۔ ناک سے لی گئی سانس کم پڑتی ہے تو منھ سے سانس لینا پڑ تا ہے ۔اصل میں مریض کو سانس لینے کے بجائے سانس باہر نکالنے میں زیادہ مشکل ہے، کیونکہ پھیپھڑوں کے اندر کی چھوٹی چھوٹی سانس کی نلیاں جکڑ جاتی ہیں اور آلودہ ہوا کو باہر نکالنے کے لئے ان کو جتنا سکڑنا چاہئے اتنا نہیں سکڑ پاتیں۔ نتیجے میں مریض کے پھیپھڑے پھول جاتے ہیں۔ کیونکہ مریض اگلی سانس اندر کھینچنے سے پہلے کھچی ہوئی سانس کی ہوا کو ٹھیک سے باہر نہیں نکال پاتا۔
asthma attack symptoms دمہ کی علامات
دمہ یا تو آہستہ آہستہ ابھرتا ہے یا اچانکہ بھڑکتا ہے۔ جب دمہ اچانک بڑھکتا ہے تو اس سے پہلے کھانسی کا دورہ ہو تاہے۔ لیکن جب دمہ آہستہ آہستہ ابھر تا ہے تو اس سے پہلے عام طور پر سانس لینے کے نظام میں انفکشن ہو جایا کر تا ہے۔ دمہ کا دورہ جب تیز ہو تاہے تو دل کی دھڑکن اور سانس لینے کی رفتار دونوں بڑھ جاتی ہیں اور مریض بے چین وتھکا ہو محسوس کر تاہے۔ اسے کھانسی آسکتی ہے سینے میں جکڑن محسوس ہو سکتی ہے ۔ دمہ کے دورے کے وقت سینے سے آنے والی سائیں سائیں کی آواز تنگ سانس کی نلیو کے اندر سے ہو اباہر نکلنے کی وجہ سے آتی ہے۔ دمہ کے تمام مریض کو رات کے وقت خاص طور پر سوتے ہوئے، زیادہ مشکل محسوس ہوتاہے۔
* چھینک آنا۔
* عمومی طور اچانک شروع ہو تاہے۔
* قسطو ں میں آتا ہے۔
* رات یا صبح کے وقت بہت تیز ہو تا ہے۔
* ٹھنڈی جگہوں پر یا ورزش کرنے سے یا شدید گرمی میں شدید ہو تا ہے۔
* ادویات کے استعمال سے ٹھیک ہو تا ہے، کیونکہ اس سے سانس کی نالیاں کھلتی ہیں۔
* بلغم کے ساتھ یا بغیر کھانسی کے ہوتی ہے۔
* سانس پھولنا ، جو ورزش یا کسی حرکت کے ساتھ ہو تی ہے جسم کے اندر مسلسل (سانس لینے کے ساتھ ریڑھ کے پاس جلد کاکھینچاؤ)
Asthma Causes – Diseases and Conditions دمہ کی وجہ
دمہ کے کئی وجوہات ہوسکتے ہیں۔متعدد لوگوں میں یہ الرجی موسم، کھانے کی اشیاء ، ادویات، عطر، فرفیوم جیسی خوشبو، اور کچھ دوسری قسم کے مواد سے ہو سکتا ہے۔ کچھ لوگ روئی کے باریک ریشے، آٹے کی دھول، کاغذ کی دھول، کچھ پھولوں کے جرگ ، جانوروں کے بال، پھپھوند اور ککروج جیسے کیڑے کے تئیں الرجی ہو تے ہیں۔جن کھانے کی چیزوں سے عام طور پر الرجی ہو تی ہے ان میں گندم ، آٹا، دودھ، چاکلیٹ، بینس کی پھلیاں، آلو، خنزیراور گائے کا گوشت وغیرہ۔کچھ دوسرے لوگوں کے جسم کا کیمیکل غیر معمولی ہو تاہے۔ جس میں ان کے جسم کے ا نجائم یا پھیپھڑوں کے اندر پٹھو ں کی ناقص عمل شامل ہو تی ہے۔ متعدد بار دمہ الرجک اور غیر الرجک حالات کے میل سے بھڑکتا ہے ، جس میں جذباتی دباؤ ، فضائی آلودگی ، مختلف انفیکشن اور جینیاتی وجہ شامل ہیں ۔ ایک اندازے کے مطابق جب ماں باپ دونوں کو دمہ یا (Hay Fever) ہو تا ہے تو ایسے 75سے 100فیصدوالدین کے بچوں میں بھی الرجی کے امکانات پائے جاتے ہیں۔
* جانوروں سے (جانوروں کی جلد، بال، پنکھوں یا روئیں سے) ۔
* درخت اور گھاس کے ذرہ سے۔
* سگریٹ کا دھواں۔
* فضائی آلودگی۔
* ٹھنڈی ہوا ،یا موسمی تبدیلی
* پینٹ یا باورچی خانے کی تیکھی بو۔
* خوشبودار مصنوعات۔
* مضبوط جذباتی احساس۔
* اسپرین اور دیگر دوائیں۔
* خاص کیمیکل یا دھول جیسے اجزاء۔
* تمباکوں کے دھویں سے بھرے ماحول میں رہنے والے بچوں کو دمہ ہونے کا خطرہ ہو تاہے۔ اگر حمل کے دوران کوئی خاتون تمباکو کے دھوئیں کے درمیان رہتی ہے، تو اس کے بچے کو دمہ ہونے کا خطرہ ہو تاہے۔
* موٹاپا سے بھی دمہ ہو سکتا ہے۔ دیگر پریشانیاں بھی ہو سکتی ہیں۔
herbal cures asthma دمہ کا قدرتی علاج
حکیم ہاشمی نے جو مفید جڑی بوٹیوں کی تلاش میں اپنی پوری زندگی وقف کر کے نئی دوائیاں تیار کی ہے۔ جو کہ مختلف علاقوں سے اس نظام کو بھی دواؤں کے عنصر سے کئی نسلوں سے بند مشاہدے پر مبنی ہے ۔ جدید تحقیق کا آلہ، جڑی بوٹیوں پر طبی مطالعہ کی مدد سے ۔ حکیم ہاشمی نے کئی طرح کی طب کے پرانے فارمولہ کو ترمیم کرکے دمہ کے علاج کے لئے طاقتور اور نئی ادویات کا تحقیق کرکے لاکھوں لوگوں کو علاج فراہم کیا ہے۔اگر کوئی دمہ کا مریض تمباکو نوشی کر تاہے تو آپ ہماری دوا سے تمباکو نوشی کرنے والے شخص کو بغیر بتائے اس کی تمباکو نوشی کی عادت بہت ہی سادگی کے ساتھ چھڑا سکتے ہیں۔یونانی نظام قومی صحت کی دیکھ بھال کے نظام کے مطابق ، ’’ یونانی دوا مختلف پریشانیو ں کے علاج کا ایک لازمی حصہ ہے۔
برونکل کپسول ایک 100% قدرتی دوا ہے۔ اس میں سب سے بڑی معیار پھیپھڑوں کو مضبوط بنانا اور معمول کے مطابق سانس لینے کے حساب کو بنائے رکھتا ہے۔یہ فلو اور کھانسی ، گھر گھراہٹ اور دیگر دمہ کی علامات کے خطرے کو کم کرتاہے۔ او ر عام جسمانی کمزوری ، کم خوراک اور پھیپھڑوں کے خراب ہونے وغیرہ کے خطرے کو کم کرنے میں آپ کی مدد کرتا ہے۔
ہماری مصنوعات برونکل کپسول ایک ہربل دوا ہے جس نے 95% تیزی سے دمہ کے علاج میں کامیابی حاصل کی ہے، یہ قدرتی ہے ، منافع بخش طبی خصوصیات ،اثرات اور دیگر جڑی بوٹیوں کے مجمو عہ کا منفرد مرکب ہے۔ ہاشمی برونکل کپسول دمہ کے لئے بہترین قدرتی دواہے۔ اس کا کوئی سائڈ ایفکٹ نہیں ہے۔ یہ دوائیاں عمر یا شدت سے قطع نظر مؤثر ہے۔
سست یا کمزوراعضا ء کو تقویت پہنچا تا ہے۔ بیکار چیزو ں کو جسم سے باہر نکال کر مناسب غذا فراہم کرتاہے۔پھیپھڑوں کو تقویت دیتاہے۔
Completely cured severe asthma from bacteria دمہ ۔ کیا کریں اور کیا نہ کریں
ایساکریں:
دھول سے بچیں ، اےئر ٹائٹ گدے، موسم بہار اورتکیوں کے کور کا استعمال کریں ۔
Herbal-medicine,-नपुंसकता-या-नामर्दी,Male-Enhancement,Sexual-desire - Copy

 

Leave a Reply