Home » Chronic Bronchitis

Chronic Bronchitis

Bronchitis,lungsبران کائیٹس کا علاجbronchitis treatment
برانکائی ، سانس کی نلی کو پھیپھڑوں کے ساتھ جوڑتے ہیں ۔ برونکیل نالیاں جب آتش گیریا متاثر ہو جا تا ہے، تو اس حالت کو برانکائیٹس کہتے ہیں۔ برانکائیٹس پھیپھڑوں میں بہتی ہوئی ہو ا اور آکسیجن کے پرواہ کو کم کر دیتی ہے ، جس سے ہوا کے راستہ میں کثرت سے کھانسی اور بلغم پیدا ہو تا ہے۔
برانکائیٹس دو طرح کے ہوتے ہیں ۔تیز اور طویل مدتی۔ تیز برانکائیٹس کی بیماری قلیل مدتی ہو تی ہے جو کی وائرس پیدا کرنے والا مرض فلیو یاسر دی زکام کے ہونے کے بعد پھیلتی ہے ۔ اس کے علامات بلغم کے ساتھ سینے میں بے چینی یا درد ، بخار اور کبھی کبھی سانس میں تکلیف کا ہونا ہو تا ہے۔ تیز برانکائیٹس کچھ دنوں یا ہفتوں تک جاری رہتی ہے۔
طویل مدتی برانکائیٹس کی خاصیت ہو تی ہیں ، مہینے کے زیادہ سے زیادہ دنوں،سال میں تین مہینوں ، اور لگاتا ر د و سالوں تک اور کسی دوسری وجہ کی کمی میں بلغم والی لگا تا کھانسی کا جاری رہنا ۔ طویل مدتی برانکائیٹس کے مریض سانس کی مختلف تکلیفیں محسوس کر تے ہیں۔ اور یہ حالت سال کے الگ حصوں میں بہتر یا بد تر ہو سکتی ہے۔
برانکائیٹس کی وجہ کیا ہے؟
برانکائیٹس اسی وائرس کی وجہ سے ہوتی ہے جس کی وجہ سردی زکام اور فلیو ہو تے ہیں اور طویل مدتی برانکائیٹس زیادہ تمباکو نوشی سے ہوتی ہے۔ مندرجہ بالا طویل مدتی برانکائیٹس ،تیز برانکائیٹس مسلسل حملے کی وجہ بھی ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ آلودگی، دھول، زہریلی گیس اور دو سری صنعتی زہریلے مادے اس حالات کے ذمہ دار ہو تے ہیں۔
برانکائیٹس کے وجوہات اور علامات
برانکائیٹس میں سوجن یا جلن۔کھانسی۔ سفید،پیلے ، ہرے یا بھورے رنگ کے بلغم پیدا ہونا۔ہانپھنا۔ سانس کی گھرگھراہٹ۔ تھکاوٹ۔ بخار اور سردی زکام۔سینے میں درد یا بے چینی۔ بند یا بہتی ناک۔
برانکائیٹس کسے ہوتا ہے؟
تمباکو نوشی کرنے والوں کو ۔وہ جن کے مرض کی قوت برداشت کمزور پڑ گئی ہوتی ہے۔ عمردراز اور بچے ۔ وہ لوگ جنہیں زہریلی مادوں کے ماحول میں کام کرنا پڑتا ہے۔
باقاعدہ علاج
برانکائیٹس کی بیماری آج کل تیز رفتار ی سے بڑھ رہی ہے۔ اور خاص کر بچے اس بیماری کے شکار جلدی ہوتے ہیں۔

human-augmentation,-male-organ,-technologies,-blood,-techniques

 

Leave a Reply